K6-III a K6-II a szybkosci ???

Autor: Piotrek (piotrek_at_cds.pl)
Data: Sun 12 Dec 1999 - 14:05:41 MET

Witam!
Na poczatku chcialem zaznaczyc, ze wiem czym sie te procki
roznia pod kontem technicznym. Moje pytanko natomiast
dotyczy tego, czy na K6-III o tej samej czestotliwosci
zegara co K6-II (np.500mhz) gierki, grafika, itp... naprawde
widac, ze chodza szybciej??? Jesli nie to jaki jest k....a
(kurka:-) sens placic 3x wiecej za to samo gowno???

Tak sie wlasnie przymiezam do zmiany procka i nie wiem w co
strzelac, moze wogole zmienic plyte i kupic ATHLONa 750?
(niestety niskie fundusze:-(

--
Pozdrawiam, Piotrek
http://piotrek.cds.pl