Re: Gdzie programy do zakładania haseł?

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Sun 12 Dec 1999 - 07:35:01 MET

>Mozesz spakowac je np zipem i zabezpieczyc hasłem jak ma mozliwosc dostepu
>do netu i troche sie orientuje to w 5min znajdzie programik łamiacy to
>zabezpieczenie. Swoja droga na Shit 98 nie da sie dobrze zabezpieczyc
>zasobów komputera. Co innego w Linuxie albo chocby w NT tam założysz mu
>konto i udostepnisz co bedziesz chciał- to proste.

Poszukaj na sieci programu "PrivateExe" (nie pamiętam gdzie jest firmowa
strona WWW).
Sprawdzałem dwa lata temu jego skuteczność.
Wystarczająco dobry na "linuxowych hackerów".
Oczywiście. można obejść i to zabezpieczenie, ale dla kogoś kto potrafi
tylko powielać rozwiązania znalezione w internecie to nietypowe
zabezpieczenie raczej będzie przeszkodą nie do przebycia.

--
Janusz - Vahanara