Re: *********** kupie nagrywarke za ok 400zł********************

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Sun 12 Dec 1999 - 07:34:58 MET

>powodzenia :))
>Za tyle to możesz jedynie kupić nagrywarkę do taśm magnetofonowych np.
MK232
>Za tyle to kupisz wersje Super Value bez optyki i mechanizmów ;-)))
>za taka cene to chyba do tasm magnetycznych :)

Nie ma tu nic do śmiechu.
Nowa maszynka (12 m-cy gwarancji, faktura itp.) kosztuje:
CDR RECORDER LG CED8042B 4/4/24 RW - 667 zł
Za Yamahę 6x4x16 CDRW SCSI zapłaciłem dwa tygodnie temu 799 zł.

Za starą CD-R bez gwarancji to dobra cena.
Panowie, sprzęt się starzeje i traci na wartości.
Nagrywarka CDR (nie było mowy o CDRW) to zabytek nie do kupienia, chyba, że
przy czyszczeniu magazynów z okazji grudniowego szału zakupów.

--
Janusz - Vahanara