Odp: Gdzie programy do zakładania haseł?

Autor: The EaGle (theeagle_at_free.com.pl)
Data: Fri 10 Dec 1999 - 16:05:19 MET

> Mam gupiego brata, całe życie mnie wkuża i chciałbym jakoś
zabezpieczyć
> moje gry(przed dostępem mojego brata),tylko nie wiem jakiego programu
użyć?
Mozesz spakowac je np zipem i zabezpieczyc hasłem jak ma mozliwosc dostepu
do netu i troche sie orientuje to w 5min znajdzie programik łamiacy to
zabezpieczenie. Swoja droga na Shit 98 nie da sie dobrze zabezpieczyc
zasobów komputera. Co innego w Linuxie albo chocby w NT tam założysz mu
konto i udostepnisz co bedziesz chciał- to proste.
Mozesz załozyc hasło na PCecie w BIOSie ale to beznadziejne rozwiazanie jak
masz tego z biosem AWARD'a 4.5v to wpisze 589589, AWARD_SW itp i znowu
bedzie buszował.
> Nie wiecie gdzie taki program dostane(chodzi o adres www), no i
przydało
> by się gdyby w tym programie była opcja nieudostępnienia CD-romu.
Dobrze sie tego nie da zabezpieczyc- wyjdzie do DOSa i juz CD bedzie jego.
:-)

--
Pozdrawiam