Plyta NMC 6BB problez z AT/ATX ??

Autor: Piotrek (budziak_at_kki.net.pl)
Data: Sun 12 Dec 1999 - 00:34:33 MET

Heja
spotkal mnie ostatio spory problem wiec spytam na grupie
otoz mam plytke NMC 6BB AT , ale mozna ja podlaczyc do ATX , jest na
slot 1 , podlaczyelm boxowanego celeka 400 PPGA na przelotce (jakas
smieszna przelotka bo ma jumperki , mozna na przelotce przetaktowac
procka czy zmienic zasilanie - kazda tak ma ? )
Podloczylem do obudowy AT i nic, zero reakcji , monitor aktywny prze
pare sekund potem sie dezaktywuje , bepera wylaczylem , poprawilem
wszystko , zmienialem pokolei wszystkie czesci i nic. podlaczylem plyte
do obudowy ATX i uruchmila sie bez problemow
niestety na AT nie chodzi
szukalem jumperkow ale zadnym nima do przestawiania zrodla zasilania .
istrukcji niestety niemam w sieci szukalem i tez nic ;/
Obok gniazd na zasilanie jest na plytce narysowana ramka na jumera ale
wyglada to tak jakby ktos wylutowal gnaizdo na jumepry ( 3 drucikowy ; )
) i zlutowal 2 ze soba - ale nie jest to robota reczna tylko firmowa
to miejsce jest nawet podpisane jp1 tyle ze nie da sie tam zalozyc
jumperka

czy to mozliwe ze plyta jest zablokowana na ATX ??
moze przelultowac ten jumperek ?
prosze o pomoc bo to wazne

Piotrek
budziak_at_kki.net.pl