Re: Konfiguracja SCSI

Autor: Wojciech Grobel (wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sat 11 Dec 1999 - 23:15:35 MET

Radoslaw Sokol napisał(a) w wiadomości:
<38541d57.6634369_at_news.bimber.com.pl>...
>(...) Prawdę mówiąc kontroler SCSI na ISA to najlepsze, co może
>się zdarzyć, żeby schrzanić płytkę. Taki kontroler obciąża
>procesor w 50% już dla 1 MB/s. Tak więc dysk + nagrywarka
>przy 6x mogą już całkiem zapchać komputer. Bez sensu. (...)
A ja też mam SCSI na ISA - Adaptec AHA 1522a. W takim razie co daje SCSI
na ISA? Zawsze myślałem, że ISA, czy nie, to jednak odciąża procesor.
Jeżeli nie, to po co to istnieje? A tak BTW to dobry kontroler, czy zły?
Bo na kontrolerach SCSI nie znam się wogóle :( Kupiłem go dobrych kilka
lat temu, więc na dzisiejsze czasy raczej słaby, zapewne? Wtedy trochę
się za niego wybuliłem, nie wiem, czy słusznie. Ale dysk mam IDE, chociaż
nawet nie UDMA 33, a nagrywarka na tym Adaptecu to tylko 2x.

--
Wojciech Grobel
wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl