Re: Równoległe, równorzędne połączenie kompów pod windows.

Autor: Wojciech Grobel (wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sat 11 Dec 1999 - 21:14:34 MET

Talajczyk Piotr napisał(a) w wiadomości:
<385aa6f3.1881725_at_news.tpsa.pl>...
>jakie windowsy?
Ups, sorki, zapomniałem. Win '98
>zakładam, ze komputery się pingują na siebie.
Yyyy... hmmm... no bo ten... ja to w sieciach trochę nie ten, tego ;) Jak
to sprawdzić pod windą?

>na obydwu windach musi być zainstalowana usługa "ustodtępnianie
>zasobów". jeżeli na jednym z nich nie będziesz miał tej usługi
>zainstalowanej, to ten komputer nie będzie mógł się dzielic zasobami z
>innymi - po prostu nie będzie widoczny w sieci.
>może to to.
Nie wiem, spytam go. Ale tymczasem przejrzałem windę u siebie i nie
znalazłem takiego czegoś. Gdzie to jest? Nigdy nie miałem z sieciami do
czynienia :( Ale właśnie tak jest AFAIR, że jeden komp widzi drugiego, a
drugi pierwszego nie.

--
Wojciech Grobel
wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl