Slot 1 odchodzi...

Autor: Krzysztof Wojcieszek (krzysiek_at_tss.com.pl)
Data: Sun 12 Dec 1999 - 00:04:24 MET

Witam

Właśnie przeczytałem że:
1. Złącze Slot 1 jest (było) rozwiązaniem przejściowym (???!!!)
2. Intel planuje, że w drugiej połowie 2000 r. wszystkie obecne na rynku
procesory (jego produkcji) będą współpracowały wyłącznie ze złączem 370 pin.

Spece od marketingu robią co się da, żeby wyciągnąć więcej pieniędzy od
chętnych na wymianę procesora. Ja, ale też na pewno wielu innych, kupiło
niegdyś płytę główną ze Slotem 1 jako bardziej perspektywiczną i
umożliwiąjącą w przyszłości łatwą wymianę Celerona na PIII.
Nie, to byłoby zbyt proste. Wszytkie PIII w technologii 0.18 um będą wkrótce
produkowane tylko na 370 pin. Więc wtedy gdy PIII EB mogłyby być
wystarczająco tanie... nie będzie można ich już kupić na Slot 1 (kupienie
przejściówki raczej mnie nie interesuje). No cóż lubię procesory Intela
jednak samego Intela znacznie, znacznie mniej...
_
Krzysztof Wojcieszek
PROGRAMY EDUKACYJNE DLA WINDOWS
biuro_at_tss.com.pl www.tss.com.pl