Re: 16 kolorów i 640x480 pod windą :(

Autor: Wojciech Grobel (wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sat 11 Dec 1999 - 22:17:41 MET

AWA napisał(a) w wiadomości: <5Xm34.32889$Oo3.764523_at_news.tpnet.pl>...
>Ja miałem kartę AT3D firmy Alliance Semiconductor i było dokładnie to
samo.
>Dopiero po ściągnięciu sterowników z internetu sytuacja się poprawiła.
>Może w tym tkwi problem ?
Też mi się tak wydaje. Ale S3 Trio 64V+ to stara karta i nowych
sterowników do niej chyba nie piszą :(W każdym bądź razie już szukałem (i
wciąż to robię) i próbowałem już z różnymi wersjami (z Directx 6, i kilka
różnych z inetu) i ciągle to samo :( Pomijając sterowniki do różnych kart
na tym chipie co moja, próbowałem już nawet sterowników do kart na
innych, podobnych chipach S3 np. S3 Trio 64UV+ i to samo :( Ale ciągle
szukam, może któryś... choć już zacząłem wątpić :(

--
Wojciech Grobel
wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl