Re: Laser do biura !?!

Autor: Buraq (kajmis_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 11 Dec 1999 - 04:42:09 MET

> I właśnie tak powinieneś napisać, jesli chcesz komuś doradzać.

OK, wciagnolem obie pod windrukarki.

> Ale tutaj wystarczą same sterowniki. Nic nie musisz kupować.

Hej, zaraz, opisz to dokladniej bo juz nie kumam - przeciez
w zasadzie jesli nie masz drukarki sieciowej z karta to i tak mozesz nic nie
kupujac drukowac z sieci. Zadne drivery specjalne nie sa potrzebne.
net use lpt1 i jazda.

> Nie narzekam ;-))). Stoi obok, z dokładaniem nie ma problemu...

Eh, dokladanie...

> Nie zamierzałem porównywać Panasonica do Minolty, lecz sprostować parę
> niejasności. Ogólnie, staram się pisać o tym, co znam.

OK, dzieki za poprawke o tym 6500.

--
Literki bah! aktualnie sponsoruja:
http://azyl.chrobot.krakow.pl/