Re: Laser do biura !?!

Autor: Michal Kawecki (novimpex/cut_this/_at_medianet.pl)
Data: Mon 13 Dec 1999 - 02:05:36 MET

Buraq <kajmis_at_box43.gnet.pl> wrote in message

> Hej, zaraz, opisz to dokladniej bo juz nie kumam - przeciez
> w zasadzie jesli nie masz drukarki sieciowej z karta to i tak mozesz nic
nie
> kupujac drukowac z sieci. Zadne drivery specjalne nie sa potrzebne.
> net use lpt1 i jazda.

W trybie GDI tak się nie uda :-) (mapowałbyś sterownik GDI, a nie lpt). A
tylko w tym trybie dostaniesz rozdzielczość 600x600 i funkcje zaawansowane.
Tak więc jesteś zdany na sterowniki od producenta. Panasonic załącza obsługę
drukarki w sieci dla 3 PC w swoich sterownikach (kolejkowanie wydruku,
podgląd userów, priorytety itp.); kto ma większe potrzeby, musi już zapłacić
za rozszerzenie.
Do obsługi KX-P6500 można też wykorzystać sterowniki od HP LJ II (oczywiście
działa to w trybie PCL) i wtedy z usieciowieniem nie ma żadnego problemu.
Tyle, że drukarka w tym trybie wykorzystuje swoją pamięć do pracy, i
niestety nawet z 4,5 MB na pokładzie potrafi uciąć wydruk... w trybie GDI
nigdy takich problemów nie miałem, bo AFAIR drukarka korzysta z pamięci
komputera i tam obrabia wydruk.
GDI wcale nie jest takie złe....

--
Pozdrawiam