Re: Laser do biura !?!

Autor: Michal Kawecki (novimpex/cut_this/_at_medianet.pl)
Data: Fri 10 Dec 1999 - 19:39:59 MET

Buraq <kajmis_at_box43.gnet.pl> wrote in message

> Zabieram. KX-6300 to windrukarka. 6500 nie.
I właśnie tak powinieneś napisać, jesli chcesz komuś doradzać.

<ciach>
> niezłe
>
> ??
> W zasadzie chyba wszystkie drukarki mozna wspoluzytkowac w sieci. W
> niektorych
> wrzucasz karte sieciowa i od razu masz, w innych stawiasz printserwer i
jego
> wpinasz do
> siecie. Czasem sa z tym klopoty, niemniej nie trzeba specjalnego drivera.

Ale tutaj wystarczą same sterowniki. Nic nie musisz kupować.

> na
>
> A jaktam pojemnosc podajnika? :->
Nie narzekam ;-))). Stoi obok, z dokładaniem nie ma problemu...

<ciach>

> Ja tam wciaz popieram Minolte PagePro 8l.
Nie zamierzałem porównywać Panasonica do Minolty, lecz sprostować parę
niejasności. Ogólnie, staram się pisać o tym, co znam.

--
Pozdrawiam serdecznie
Michał Kawecki