Odp: Dysk IBM i U66

Autor: Masterboy (tymek_s_at_priv7.onet.pl)
Data: Fri 10 Dec 1999 - 23:27:57 MET

> Mam DJNA-351520 15,2 GB
> Ostatnio pojawia sie mase postow nt ww dyskow i problem przestawiania U66
na
> U33, czy rzczywiscie wszystkie nowe dyski ustawione sa na U66???
> pzdr-czoper

mam taki wlasnie dysk i o ile sobie przypominam to od nowosci byl ustawiony
na udma66
w dalszym ciagu dysk jest u mnie ustawiony na udma66 mimo ze pracuje tylko
jako udma33
posiadam plyte abit bx6 2.0 (zatem bez kontrolera udma66) ale zadnych
problemow nie odnotowalem

a na czym mial niby ten problem polegac?

nara