Re: szybki MODEM

Autor: Mariusz (mario_at_post.pl)
Data: Fri 10 Dec 1999 - 21:36:23 MET

> Może zastosuję inne porównanie ;-)))
> Ja namawiam go na powiedzmy BMW M7, a Ty na Mercedesa S600 lub jakiegoś Jaguara
> Co byś wybrał???
> (hint: nie chodzi o komfort i prestiż, ale o prędkość - czyż nie?)

> Ponieważ taką prędkość wynegocjował ten modem. A że nie potrafił lub nie mógł
> więcej wyciągnąć niż 4kB/s to już inna bajka - może cienki modem albo za duże
> obciążenie sieci? ;-)))
> Ten co mu polecam, przy 49333bps wyciąga 5,5÷6,5
> --
> Jarosław Kamper

No, ambicje, ambicje.
Jak chcesz to pozycz sobie na pare dni USR Courier v.90 i zrob test
porownawczy z czymkolwiek, sam zrozumiesz.
Rozumiem doskonale, ze Asmax ci wystarcza w 100% i nie potrzebujesz nic
innego - O.K. to twoja opinia.
W mojej opinii to Courier jest the best.
No a roznica w cenie tych urzadzen to jakies 700zl. Ja bym dzisiaj tez
tyle nie dal bo tego obecnie nie potrzebuje, ale kiedys- kto wie?
Ja probuje rozszerzyc gosciowie horyzonty a ty go sprowadzasz tylko do
tego co tobie odpowiada. Dlaczego?
Istnieje najwieksze prawdopodobienstwo, ze gosc wybierze Asmaxa, no i
o.k., bedzie mial dobry modem!
Najsmieszniesze jest to, ze ja nie mialem nigdy Asmaxa a ty Couriera
:)))

zdrowko,
Mariusz.

Pozwol czlowiekowi wybrac