Re: szybki MODEM

Autor: Jarosław Kamper (jarekkam_at_bydgoszcz.home.pl)
Data: Sat 11 Dec 1999 - 00:50:20 MET

Mariusz wrote:

> No, ambicje, ambicje.
> Jak chcesz to pozycz sobie na pare dni USR Courier v.90 i zrob test
> porownawczy z czymkolwiek, sam zrozumiesz.

Co miałbym zrozumieć? Że bez sensu wywaliłem 500zł? Przy 49333 max teoretyczna
prędkość to ~6,2kB/s, a jeżeli mam transfery dobijające do tej wartości, to mogę
jedynie skakać z rodości! Żaden USR nie przeskoczy tego 6,2kB/s przy 49333. Może się
łączyć na 52000, ale to i tak daje 6,5kB/s - 0,3kB/s nie jest warte 500zł (moim
zdaniem). Grubo zastanawiałem się, czy zmienić 33,600 na 56k - po zmianie zacząłem
żałować - zawsze miałem 33600 i ~4kB/s (max teoretyczna 4,2kB/s) za ~2kB/s zapłaciłem
200zł. Zważywszy, że przy HISie modem będzie sobie leżał bezczynnie.

> Rozumiem doskonale, ze Asmax ci wystarcza w 100% i nie potrzebujesz nic
> innego - O.K. to twoja opinia.

Eeeeee... Ja nic o żadnym Asmaxie nie piasłem ;-))) - o ACORPie (EMS)!!!

> W mojej opinii to Courier jest the best.

Nie zaprzeczam

> No a roznica w cenie tych urzadzen to jakies 700zl. Ja bym dzisiaj tez
> tyle nie dal bo tego obecnie nie potrzebuje, ale kiedys- kto wie?

A widzisz - znalazłeś jakieś ale ;-))) A ja nie ;-)

> Ja probuje rozszerzyc gosciowie horyzonty a ty go sprowadzasz tylko do
> tego co tobie odpowiada. Dlaczego?

Słuchaj, nie mówię że USR jest be, ale pokazuję gościowi, że za dużo mniejsze
pieniądze dostanie sprzęt podobnej klasy! Całkiem możliwe, że USR jest lepszy (bo
pewnie jest), ale czy ta niewielka lepszość jest warta trzykrotnej ceny???!!!
Może napiszę tak:
Chcesz bardzo dobry modem za kupe kasy? Bierz USR
Chcesz bardzo dobry modem za mało kasy? Bierz Acorpa
Jest różnica?

> Istnieje najwieksze prawdopodobienstwo, ze gosc wybierze Asmaxa, no i
> o.k., bedzie mial dobry modem!
> Najsmieszniesze jest to, ze ja nie mialem nigdy Asmaxa a ty Couriera
> :)))

Ja Asmaxa też nigdy nie miałem ;-))) Mam Acorpa ;-)
A na jakiej podstawie sądzisz, że nie miałem USRa?

> Pozwol czlowiekowi wybrac

Przecież niczego mu nie zabraniam! Kupi co uważa za słuszne - obstawiamy? ;-)))
Pozdrawiam

--
          Jarosław Kamper
     jarekkam_at_bydgoszcz.home.pl