Re: szybki MODEM

Autor: Jarosław Kamper (jarekkam_at_bydgoszcz.home.pl)
Data: Fri 10 Dec 1999 - 20:13:48 MET

Mariusz wrote:

> No przeciez mowie to samo ale gosciu pyta jaki najlepiej kupic to
> dlaczego proponowac mu TYLKO tanie i dobre, ja po prostu mowie, ze
> istnieja drozsze i bardzo dobre a to akurat wiem z doswiadczenia (a cena
> to zawsze sprawa wzgledna).

Dlaczego piszesz, że ten co proponuję jest dobry, a ten co Ty proponujesz bardzo
dobry? Wydaje mi się, że powinieneś napisać na odwrót - ten co ja proponuję bardzo
dobry (bo tani), a ten co Ty - dobry (bo drogi) ;-)))
Poza tym po co kupować coś droższego jeżeli nawet nie jest lepsze? Ile ten
jUeSeRek? 700zł? Ok., sprzedam Ci mojego za 1000zł ;-))) Czy to znaczy, że jest
lepszy, czy że bez sensu przepłacisz?

> Dlaczego namawiac goscia zeby jezdzil dobrym VW, moze stac go na
> Mercedesa?

Może zastosuję inne porównanie ;-)))
Ja namawiam go na powiedzmy BMW M7, a Ty na Mercedesa S600 lub jakiegoś Jaguara
Co byś wybrał???
(hint: nie chodzi o komfort i prestiż, ale o prędkość - czyż nie?)

> A te transfery - to nie wiem dlaczego na Cobrze mialem niecale 4,0kb/s
> choc polaczenia byly 52.000 bps ?

Ponieważ taką prędkość wynegocjował ten modem. A że nie potrafił lub nie mógł
więcej wyciągnąć niż 4kB/s to już inna bajka - może cienki modem albo za duże
obciążenie sieci? ;-)))
Ten co mu polecam, przy 49333bps wyciąga 5,5÷6,5

--
          Jarosław Kamper
     jarekkam_at_bydgoszcz.home.pl