Re: Odp: szybki MODEM

Autor: Mariusz (mario_at_post.pl)
Data: Fri 10 Dec 1999 - 00:58:06 MET

Jarosław Kamper wrote:

> Z tymi dwoma sekundami to chyba o ISDNie mówisz?!
> Fajnie, że porównujesz Zoltrixa do "Siódemki" i USRa do Trampka ;-)))
> Przeżyłeś "siódemkę" i trampka ;-)))

> Heh, mógłbym zburzyć Twoją pewność i podesłać Ci logi z Zoltrixa FMVSP33600i
> sięgające maksimum wartości teoretycznych - 4,2kB/s - ale pozwolę Ci żyć w
> przekonaniu, że rozsądnie zainwestowałeś 300zł ;-)))
> (podejrzewam, że nawet Twój USR mógłby się schować ;-)))

> Przed chwilą narzekałeś na tego Zoltrixa?!

> Nic prostrzego! ;-)))
> 33600bps/8=4,2kB/s
> [...]

No przeciez mowie to samo ale gosciu pyta jaki najlepiej kupic to
dlaczego proponowac mu TYLKO tanie i dobre, ja po prostu mowie, ze
istnieja drozsze i bardzo dobre a to akurat wiem z doswiadczenia (a cena
to zawsze sprawa wzgledna).
Dlaczego namawiac goscia zeby jezdzil dobrym VW, moze stac go na
Mercedesa?
A te transfery - to nie wiem dlaczego na Cobrze mialem niecale 4,0kb/s
choc polaczenia byly 52.000 bps ?

zdrowko,
mario.