Re: Jak uruchomic Quake3 Demo na karcie na I740 ?

Autor: Witold Masznigut (vitto_at_box43.gnet.pl)
Data: Fri 10 Dec 1999 - 18:44:02 MET

Dnia Thu, 09 Dec 1999 20:48:30 GMT , z klawiatury "[hk]"
<nobody_at_nowhere.com> wyszło :
>ja mam to juz przerobione i moge podeslac jakby ktos chcial

to ja bym bardzo poprosił

btw jak miałem 3.1 referencyjne to Tritanium i FinalReality chodziły
bez problemu (Tritanium widziało OpGl) ,teraz mam pv4.0 i Tritanium
pisze że nie ma hardware open gl a FR pisze że w ogóle nie mam
sprzętowego 3D , natomiast w 3Dmarku odpala się test ,
BumpMapping Emboss 3-pass , czego w przypadku 3,1 nie dało się odpalić

(pisało not tested). I na przykład nie mogę odpalić "Drivera" (na 4.0)
pisze że nie ma żadnej karty :)) , w ResidentEvil2 jak mu każe
wyszukać to pisze software , dopiero manualnie wybieram I740 i chodzi?
:))

--
Pozdrowienia Vitto
ICQ 35604090