Odp: Sterownik LG DRD-841B

Autor: Wolts (wolts_at_kki.net.pl)
Data: Fri 10 Dec 1999 - 18:34:01 MET

> Potrzebuję w miarę świeżego sterownika do LG 841B.
> Podobno wtedy odpalę Hollywood+ na Real Magicu teraz mi nie chodzi
wyrzuca
> płytę coś mu nie pasuje ten napęd . Wywala jakiś komunikat. Prawdopodobnie
> przeszkadza mu że napęd nie ma blokady .

Nic z tych rzeczy, nie potrzebujesz zadnych nowych sterownikow do LG. Mam to
samo co ty z DXR3 (ale chodzi na sterach RMH+) Musisz sciagnac tylko jakis
programik do zmiany regionow np. Remote Selector 1.71 (musisz wlanczyc,
wziac zakladke regiony, nastawic region i kliknac start player) albo Zone
Selector albo DVD Genie.