Re: Jak uruchomic Quake3 Demo na karcie na I740 ?

Autor: [hk] (nobody_at_nowhere.com)
Data: Thu 09 Dec 1999 - 21:48:30 MET

Simon wrote:
> Skad mazna to sciagnac ? Czy jest to rzeczywisty BIOS, i karta zostaje
> przeprogramowana, czy cos co tylko sprawia, ze karta jest widziana jako
> Express 3D ?

to jest programik, ktory trzeba zawsze uruchamiac przed zaladowaniem
windowsa (w autoexec.bat), a sposob przerobienia znalazlem na jakims
forum (nie pamietam gdzie). oto przepis:

Get tsr233.exe bios (comes with
intel reference drivers bios update)
Using a hex editor open tsr233.exe
go to MFGINFO and alter Copyright(c) etc
to Copyright(c) IntelResellerProductsDiv$(NULL)
Use ascii (hex code).
NULL at end of string must be ascii null (hex 00)
space between (c) and IntelRe.. is ascii
space (hex 20)
be careful not to alter tsr233.exe size
load tsr233.exe at startup then setup express
drivers

ja mam to juz przerobione i moge podeslac jakby ktos chcial

           Regards, [hk]
+--
| WWW: http://hop.to/hk
| http://klub.chip.pl/hk |