Sterownik LG DRD-841B

Autor: Bogdan Szczepaniak (sorti_at_polbox.com)
Data: Fri 10 Dec 1999 - 17:34:58 MET

Może ktoś mógłby mi pomóc .
Potrzebuję w miarę świeżego sterownika do LG 841B.
Podobno wtedy odpalę Hollywood+ na Real Magicu teraz mi nie chodzi wyrzuca
płytę coś mu nie pasuje ten napęd . Wywala jakiś komunikat. Prawdopodobnie
przeszkadza mu że napęd nie ma blokady .
Przeleciałem kilkanaście stron ale nie mogę znaleźć dobrego adresu.
Może ktoś by podesłał lub podał dobry adres .
Z dużymi podziękowaniami.

PS.
Porada dla chcących przedłużyć przewód s-video do telewizora.
Przewód taki jak się okazuje musi być podwójnie ekranowany tj.
2 żyły w ekranie + 2 żyły w ekranie.
sorti_at_polbox.com
sorti_at_poczta.onet.pl