Odp: JAK WYCISZYC KOMPUTER.

Autor: Maciej Alksnin (maciej.alksnin_at_mlekpol.com.pl)
Data: Fri 10 Dec 1999 - 18:07:14 MET

Użytkownik Miroslaw Ambroziak <miron_at_dcc.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3851106b$1_at_news.vogel.pl...

> Użytkownik Chlosta Rafal <rchlosta_at_ucku4.uck.pk.edu.pl> w wiadomooci do
> grup dyskusyjnych
> napisał:Pine.LNX.4.10.9912101444530.1717-100000_at_ucku4.uck.pk.edu.pl...
>

> Hmm- zrobilem kilka miesiecy to samo. Zdziwisz sie, kiedy zobaczysz jak
> pieknie do Twojego smaru przywiera kurz. Uwazam, ze lepiej go wyczyscic
> (ja to zrobilem pluczac go pod goraca woda) i niech pracuje na sucho.
> Wazne jest aby zakleic jego lozysko, zeby sie kurz nie dostawal, a
> jesli sie juz dostanie, to do suchego sie nie przyklei.

> [...]
Zgadzam sie z Kolega. Uzycie smaru to tylko chwilowe rozwiazania. Pozniej
wiecej problemow niz pozytku. Mozna ewentualnie zastosowac olej silikonowy
do mechaniki precyzyjnej, ale to jest drooooga sprawa.

Ninja