Odp: Odp: DVD LG 8 X 40

Autor: Maciej Alksnin (maciej.alksnin_at_mlekpol.com.pl)
Data: Fri 10 Dec 1999 - 18:02:14 MET

Użytkownik Robert K. <robert.karabasz_at_zebyd.com.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3850BD82.BAEA9BB4_at_zebyd.com.pl...

Jutro

> Piszesz o Toshibie czy LG 8x ???
> Robert K.

Chodzi o LG DRD-8080B. Nie mam pojecia, co dzieje sie z tym czytnikiem.
Niektore z plyt DVD (z CD jest OK)nie sa przez niego rozpoznawane juz na
poziomie bootu compa, tak wiec to nie Bill Gates. Nie moge znalezc klucza:
ktore plyty lubi, a ktorych nie. Smutna godzina... (Wszystkie plyty, ktore
probowalem odtwarzac byly sprawdzone u kumpli).
Moze ktos mial podobny problem i sobie z nim poradzil, bo ze zwrotem do
sklepu mam problem (blokada regionow, tez dobry powod).

Ninja :(