Re: JAK WYCISZYC KOMPUTER.

Autor: Miroslaw Ambroziak (miron_at_dcc.pl)
Data: Fri 10 Dec 1999 - 15:40:13 MET

Użytkownik Chlosta Rafal <rchlosta_at_ucku4.uck.pk.edu.pl> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych
napisał:Pine.LNX.4.10.9912101444530.1717-100000_at_ucku4.uck.pk.edu.pl...
> ja ostatnio rozebralem wiatraki i je zapapralem smarem o srodka,
> ale tylko troche,teraz ich nie slychac,za to slychac dysk twardy
> cos wymysle, zeby go uciszyc

Hmm- zrobilem kilka miesiecy to samo. Zdziwisz sie, kiedy zobaczysz jak
pieknie do Twojego smaru przywiera kurz. Uwazam, ze lepiej go wyczyscic
(ja to zrobilem pluczac go pod goraca woda) i niech pracuje na sucho.
Wazne jest aby zakleic jego lozysko, zeby sie kurz nie dostawal, a
jesli sie juz dostanie, to do suchego sie nie przyklei.

Wlasnie - ja zmienilem stary wentylator (18mA) na nowy (12mA). Chodzi
ciszej, bo jest nowy oraz slabszy od zuzytego starego. (Tamten rzezil
od kurzu)

--
      Pozdrawiam
       Mirek Ambroziak