Odp: Zrzucanie Avi'ków

Autor: bOdzio&Ricardo (bodzioricardo_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 10 Dec 1999 - 17:58:03 MET

tak to przez fat16 ktory umozliwia robienie w ciągu tylko 2GB plikow
na fat32 mozna juz wyskoczy pod 4GB - np na virtualdub[program do
capturownia]
ale te 4 to dalej jest malo!!!!!!!!!!!!!!
sa tez programy ktore potrafia zrzucic - prawie nie ograniczona dlugosc
!!!!!
po prostu dziela film podczas zrzutki na kilka czesci np 8 plikow po 2GB i
film w pol palu juz siedzi na dysku:)))))
pozdro
bOdzio