Re: Sterownik do Brother HL-820

Autor: Danny (danielsamxx_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 11 Dec 1999 - 17:03:34 MET

Milimex napisał(a) w wiadomości: <82qtvd$62d$1_at_aquarius.webcorp.com.pl>...
>Użytkownik Kamil Szutkowski <szutkes_at_ds2.pg.gda.pl> w wiadomo?ci do grup
>Moga byc problemy z
>drukowaniem pod DOS-em ale i na to jest sposob; poza tym malo kto
>drukuje w DOS-ie.

Jest to drukarka GUI i może drukować z DOSa tylko w okienku, ale jeśli
Brother nie napisał odpowiednich sterowników (a pół roku temu wciąż ich
nie było), to drukowanie w oknie DOSa jest niemożliwe. Oddałem drukarkę
sprzedawcy i kupiłem HP 1100. Chciałem przedtem kupić HL-1020 lub 1040,
ale to historia na kilka kB.

--
Danny