Zagadka dotyczaca FAT'a...

Autor: MikeTNK (tnk_at_kki.net.pl)
Data: Fri 10 Dec 1999 - 02:25:36 MET

Przegrywałem sobie raczej sporych rozmiarów katalog z jednego HDD na drugi
(nie na swoim kompie). No i podczas tego przegrywania w którymś momencie
pojawił się komunikacik , że nie można znaleźć pliku g:\ (czyli druga
partycja mojego HD'ka). Po podłączeniu tego HD z powrotem do mojego kompa i
zapuszczeniu ScanDiska pozostała mi jedna rzecz do wykonania - Format d:\
(czyli druga partycja mojego dysku). Z tego co wypisywał ScanDisk wnioskuję
że rozwaliło w ch.l..ę FAT'a. No i teraz rzeczona zagadka. Czy to sprawa
hasrdware'owa (padnięty kontroler czy cuś takiego) czy też może software
(produkty Microsoft lub ew. jakiś wirek) ? Dodam że jakiś czas temu coś
całkiem podobnego stało się na tamtym kompie z jednym z dysków (rozwaliło
tylko trochę katalogów) przy zainstalowanym W95 - teraz było W98 i jak widać
zachowanie podobne (czyli chyba nie wina systemu).

Ktoś zna odpowiedź ???

MikeTNK