Re: monitor-wyrzucic czy naprawiac

Autor: Foczka (iwcia_at_mir.gdynia.pl)
Data: Fri 10 Dec 1999 - 13:23:50 MET

Użytkownik ZOMO <fuckonet_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:82qqf7$lf0$1_at_sunsite.icm.edu.pl...

> (a moze komus oddac i niech sie cieszy?) i
>

> oddaj MI - bede sie bardzo cieszyl !!!

> ZOMO

Ha! Tu was mam! Znaczy da sie naprawic?
To komputer moich rodzicieli, w ktorym na dodatek padla jeszcze pamiec albo
plyta (to nie moja diagnoza, tylko zaprzyjaznionych qmatych gosci) wiec w
koncu nie wiem: czy ratowac ten zlom czy namawiac rodzicieli na spory
wydatek w postaci nowego kompa...
W kazdym razie nie wyrzuce tego monitorka, daje slowo tylko oddam temu co
sie bedzie cieszyl :)))

Foczka