overclocking

Autor: ZOMO (fuckonet_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 10 Dec 1999 - 12:18:27 MET

powracam ze starym problemem, poruszanym ostatnio przez niejakiego Wagusia

czy zawieszanie Windy po pewnym czasie pracy przy podkreconym CPU
musi byc spowodowane wzrostem temperatury CPU czy np. czasowa
kumulacja bledow z powodu zmiany FSB (niekoniecznie bledow CPU ?)??
np. u mnie po podkreceniu proca Winda dziala ok 10 min i zwis....szybszy
zwis
mozna sprowokowac np. zadaniem trudnego renderingu w Max-e, odpaleniem
softwerowego DVD, przy czym Winda pada od razu... wiec chyba jakies
bledy procesora, bo nagrzac sie w 2 sekundy nie zdazy ????

dodam ze moj proc nie nagrzal sie nigdy powyzej 45 C !!!

a do wszystkowiedzacych mam pytanie - moj celeron 366:

FV524RX 366 128 SL36C MALAY 1998

ma numer:

79 31 00 18 - ..........

mam problemy ze zidentyfikowaniem go wg. tradycyjnej specyfikacji
Cel 366 - bo jak z MALAY to powinien miec pierwsza litere L , a jako
ze jest z 1998 to druga powinna byc cyfra 8 ????????

ZOMO