Re: Rozne takie.

Autor: GLide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Fri 10 Dec 1999 - 02:37:21 MET

On Thu, 09 Dec 1999 16:39:52 +0100, LukaszB <zbyfek_at_pertus.com.pl>
wrote:

>Pytania:
>1. Jak podlaczyc kamere DVCAM do komputera?
Przez zlacze IEE 1394 (jesli sie nie myle) - jest to najlepsze
rozwiazanie. Brak jkiejkolwiek straty jakosci materialu gdyz caly
transfer jest w postaci cyfrowej. Ewntualnie, ale to juz chyba mija
sie z celem polaczyc wyjscie video kamery z jakas karta video, ale to
sie chyba mija z celem (do tego wyastarczy kamera analogowa.

>2. Czy da sie przy pomocy takiej kamery prowadzic
>telekonferencje?
Tak. Tylko troche sie to mija z celem. Przy telekonferencjach uzywana
rozdzielczosc jest na ogol na tyle niska, ze uzycie DV jest
bezsensowne - chyba, ze uzywac jej bedziesz tez do pozniejszej zabawy
w obrobke vide. Do telekonf. wystarczy zwykla kamerka za kilka set zl.

Na reszte pytan Ci nie odpowiem bo nie jestem w temacie telekonf.
expertem.

Pozdrowka
GLide