Re: Abit BE6 + IBM DJNA (UDMA66) + Win'98SE = Problem ??

Autor: Jacek Skaźnik (jskaznik_at_helion.com.pl)
Data: Fri 10 Dec 1999 - 03:06:33 MET

> I na wszelki wypadek nie wkladanie go 5-tego bo ten znow dzieli DMA :)

Hmm... to raczej nie tak ;-) 4 i 5 PCI dziela ze soba IRQ...na dodatek do
podzialu dolacza sie jeszcze USB (chyba ze mu w BIOSie IRQ wylaczymy). W tym
przypadku na BP6/BE6 mozna sobie karte zapakowac do 2 PCI i do 4 lub 5 PCI.
1 dzieli IRQ z AGP, 3 dzieli z HPT, 4 z 5. W zwiazku z tym ja np. mam obie
ISY zajete (modem i lan), poza tym SCSI w 2 i Y724 w 4 (dzieli z USB bez
problemu - a np. Vortex 1 nie chcial). W ogole z IRQ w Abit'ach (szczegolnie
tymi z HPT) jest krucho. W BP6 jest jeszcze nadzieja... bo jak zadziala
wreszcie MPS1.4, to powinny skonczyc sie problemy z sharingiem IRQ (MPS1.1
nie pozwala na sharing - tylko dlaczego mi to z USB dziala?!?).

Pozdrawiam,
Jacek Skaznik
jskaznik_at_helion.com.pl