Odp: Abit BE6 + IBM DJNA (UDMA66) + Win'98SE = Problem ??

Autor: Tadek (bacal_at_nowytarg.top.pl)
Data: Thu 09 Dec 1999 - 23:23:21 MET

Użytkownik Luka Vandergaart <nospam.luka_at_piast.t19.ds.pwr.wroc.pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:82ofn5$dft$2_at_druid.ceti.com.pl...

> I na wszelki wypadek nie wkladanie go 5-tego bo ten znow dzieli DMA :)

Dokladnie to jest tak (wg instrukcji) 3 slot dzieli przerwania z
kontrolerem, 4 i 5 sa obslugiwane przez jeden sygnal "bus master control"...
wiec instrukcja zaceca nie uzywac w slocie 3 kart ktore nie potrawia dzielic
przerwan... ja mam tam Zoltrixa Spirit i chodzi, choc aktualizowalem BIOS,
sterowniki do HP 366...