Odp: Re. Wybor glosnikow

Autor: The EaGle (theeagle_at_free.com.pl)
Data: Thu 09 Dec 1999 - 21:48:38 MET

Samo to że z głośnikami jest zintegrowany wzmacniacz w sposób zasadniczy
obniza jakosc dźwieku.
Cena za jaką sie płąci za te zestawy jest niska bo i jakość ich jest na
poziomie gorszym od typowej i tak dupnej miniwieży.
Zamiast inwestowac w takie beznadzieje proponuje zastosowanie dwóch
wzmacniaczy i jakieś w miare kolumny. Jakość dźwieku bedzie lepsza już jak
zastosujecie zwykły wzmacniacz Diory czy Unitra- zresztą te wzmacniacze daja
o 100% lepsza jakosc niz kazda mini wieza - reszta to czystosc wejsciowego
sygnału, na którą nie da sie narzekac przy SB Live!.

Użytkownik Beerman <beerman_at_provider.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:384bffd8.2114084_at_news.tpnet.pl...