Odp: kilka pytan o DVD

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Thu 09 Dec 1999 - 16:52:40 MET

> Mam Samsunga SD-606 6/32x i na poczatku bylem z niego BARDZO zadowolony,
> ale po kilku tygodniach zaczynam przezywac rozczarowania...
[...]

Zawsze może zdążyć się jakiś wadliwy egzemplaż.
Ja w każdym razie mam już tego Samsunga ponad miesiąc i jak na razie
czyta wszystkie cd i dvd.
Problemy miałem tylko z odczytaniem kilku cd z chipa ale na Teacu 32x też
nie chciały chodzić więc nie była to wina napędu lecz cd.
A co do padania napędów to IMHO nigdy nie będziesz miał pewności, że
cd czy dvd padnie za tydzień czy za 5 lat nawet jeśli chodzi o najdroższe
napędy.

--
pozdrawia
file://==PhoeniX==\\