Odp: Co znaczy PMPO, bylo: Wybor glosnikow

Autor: The EaGle (theeagle_at_free.com.pl)
Data: Thu 09 Dec 1999 - 21:38:15 MET

Ja dodam do moich przedmówców tylko tyle:
szczytowa moc muzyczna jest stosowana jako chwyt reklamowy w dupnych mini
wierzach (każda mini jest do d...). Ponadto jak chcesz wiedziec jaka jest
ich moc znamionowa to ja mam gosniki do PCeta 260W PMPO które mają 1.5W na
kanał mocy znamionowej. To wcale nie jest tak mało 3W pozwala naprawde
dobrze nagłosnic pokój o wymiarach do 3x4m. Inna sprawa to jakosc dźwieku-
przytłumiony bass, zbyt natarczywa "góra" i średnia też nie najlepszej
jakosci. Ogólne to najwiekszy chłam- głosniki sa jeszcze gorsze niż te
stosowane w samochodach. Kupujac subwoofer tylko poprawiasz bass reszta
nadal do d... tak samo jak w samochodzie. Naprawde dobre kolumny mozesz
kupic juz za 1000zł np Tannoy M2. Do tego wzmacniacz np Cabridge Audio serii
A500 i masz zestaw za 2500zł do słuchania.

Użytkownik Gizmo <gstask_at_USUN-TO.polbox.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3850574f.1721303_at_news.icm.edu.pl...