Re: kilka pytan o DVD

Autor: Enio (tkobosz_at_mp.pl)
Data: Thu 09 Dec 1999 - 15:16:03 MET

> Co do dekodera to nie wiem ale napęd DVD to polecam Samsunga SD-606 6/32x.

Mam Samsunga SD-606 6/32x i na poczatku bylem z niego BARDZO zadowolony,
ale po kilku tygodniach zaczynam przezywac rozczarowania...

Co jakis czas trafi mi w rece film, ktory sprawia powazne problemy.
Podejrzewam, ze jest to problem zwiazany niedoskonala korekcja bledow
w tym modelu czytnika.

W kazdym razie w czytnikach stacjonarnych w wypozycalni,
wszystkie to filmy dzialaly gladko, a u mnie mialy miejsce (scisle
okreslone),
w ktorych soft-playery sie (w rozny sposob) wykrzaczaly.

Co ciekawe - w 80% dotyczy to filmow... Polskich
i na pewno nie jest zwiazane ze stopniem porysowania plytki!

Niestety nie testowalem tych krazkow na innych "komputerowych"
napedach DVD, wiec nie mam porownania.

Pozdrawiam,

Enio.