Re: Celeron 366 i dwa wiatraki.

Autor: ZOMO (fuckonet_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 09 Dec 1999 - 19:21:18 MET

jaka masz plyte ???
jaka masz temp proca ???
moze twoje klopoty nie wynikaja z przegrzania proca a np. z bledow
szyny, dysku lub czegos jeszcze innego (FSB=100 zamiast 66)

>Nie wiem czy standardowy, ale Titan - z dość dużym radiatorem - ok. 5 cm
>wysokości.

>Owszem jest...

>To co oni, oc*pieli? :-))

z tymi nalepkami to niezla paranoia - BTW skad masz sprzet tz.
kto sprzedaja takie podpierdolki ????

>Ze strony http://friko.onet.pl/wa/adamsky/index2.htm dowiedziałem się, że
>mój Celeron (FV524RX366128 SL36C MALAY, ppga 25) powinien biegać na 578 MHz
>przy 2.1 V - wiarygodne to źródło? W każdym razie te 5 godzin chodził na
550
>MHz właśnie na 2.1 V (na mniejszym nie sprawdzałem).

chyba Cie polubilem - masz taki sam proc jak moje 2 .... pewnie kupiony ze
zblizonego
zrodla (f-ma Monell z Katowic - BARDZO NIEKOMPETENTNI KRETACZE !!!!)
z tym ze moje nie chca biegac powyzej 458 (5.5x83) przy 2.0 V
co prawda odpalilem je na 550 (5.5x100) przy 2.1 V ale po ok 10 min. Win95
sie zawiesil, to samo przy naglym obciazeniu np. renderem lub DVD wiec
powrocilem do FSB=83
na temp nie narzekam - te 5 cm radiatorki (bez nalepek ;-) + wiatraki =
ok.40 C

>Waguś
>mailto:wagus_at_ae.katowice.pl

ZOMO / Mikolow