Re: Celeron 366 i dwa wiatraki.

Autor: Wagus (wagus_at_ae.katowice.pl)
Data: Fri 10 Dec 1999 - 03:52:29 MET

Użytkownik ZOMO <fuckonet_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:82os4i$9jf$2_at_sunsite.icm.edu.pl...
> jaka masz plyte ???

Abit BH6 rev. 1.1

> jaka masz temp proca ???

Nie wiem. Temperatura w środku ~35 stopni.

> moze twoje klopoty nie wynikaja z przegrzania proca a np. z bledow
> szyny, dysku lub czegos jeszcze innego (FSB=100 zamiast 66)

Chyba nie bardzo - przez parę godzin ciągłej pracy nie było problemów. A
jeśli chodzi o dysk, to przecież przy 66 i 100 MHz ma takie same warunki
pracy... SDRAMy (100-ki) gdyby miały paść, zrobiłyby to od razu, czy nie?

> z tymi nalepkami to niezla paranoia - BTW skad masz sprzet tz.
> kto sprzedaja takie podpierdolki ????

"Xcom Computers" - K-ce, ul. Kamienna.

> chyba Cie polubilem

Nie ryzykowałbym... ;-)

> - masz taki sam proc jak moje 2 .... pewnie kupiony ze
> zblizonego
> zrodla

"Xcom Computers" - jak wyżej.

> (f-ma Monell z Katowic - BARDZO NIEKOMPETENTNI KRETACZE !!!!)

Widziałem już parę postów tej treści.

> z tym ze moje nie chca biegac powyzej 458 (5.5x83) przy 2.0 V
> co prawda odpalilem je na 550 (5.5x100) przy 2.1 V ale po ok 10 min. Win95
> sie zawiesil,

Czyli złe chłodzenie? Bo gdyby procesor nie dawał rady, siadłby od razu (tak
myślę).

> to samo przy naglym obciazeniu np. renderem lub DVD wiec
> powrocilem do FSB=83
> na temp nie narzekam - te 5 cm radiatorki (bez nalepek ;-) + wiatraki =
> ok.40 C

Z dodatkowym wiatrakiem z przodu obudowy?

Pozdrawiam,

--
Waguś
mailto:wagus_at_ae.katowice.pl