Re: Re. Wybor glosnikow

Autor: Robert Kowalski (robert.kowalski_at_lama.org.pl)
Data: Thu 09 Dec 1999 - 11:15:19 MET

Gizmo <gstask_at_USUN-TO.polbox.com> wrote in message

> [...]
>
> I właśnie dla tego nieco durnego rozwiązania Samsunga (nota bene: na
> ich stronie niczego o takich głośnikach nie znalazłem, plagiat?), że
> sterowanie umieszczone jest wraz z Wooferem i gdy miałbym co jakiś
> czas włazić pod biurko..., kupiłem inne głośniki.

Ja mam 2 zestawy SMS 5100
http://www.cadena.com.pl/produkty/AkcesoriaSMS5100.htm
http://www.sem.samsung.co.kr/eng/productline/computer/speakers/sms5100.htm
podłączone do Live!
Faktem jest że przy ustawieniu głośności na max, oraz basów na max, słychać
denerwujący świst powietrza przelatującego przez szczelinę od włącznika
zasilania. Konstrukcja wewnętrzna wyklucza odseparowanie tego włącznika od
objętości roboczej woofera.
Aby to osiągnąć trzeba odseparować cały układ wzmacniacza który
prawdopodobnie przegrzałby się z braku wymiany powietrza.

Pod biurko nie włażę dzięki temu że ustwiłem te głośniki na max a regulacji
dokonuję z komputra.
Dodatkowo chroni mnie to przed nierównym ustawieniem balansu między przodem
a tyłem.

Jeszcze jedna wada to taka że muszę sobie wymienić szyby w oknie, bo te co
mam wzbudzają mi się przy niskich tonach ;)))

--
Pozdrówka
Funky