Re: Dwie karty muzyczne w jednym kompie

Autor: Sir David (adamd_at_box.zetobi.com.pl)
Data: Thu 09 Dec 1999 - 08:03:19 MET

> Czy któryś z grupowiczów mógłby się wypowiedzieć na temat użytkowania
> 2 kart muzycznych w jednym komputerze?
> Obecnie w moim kompie siedzi SB AWE64 ISA a chciałbym od czasu do czasu
odpalić demka na GUS-a a więc włożyć drugą kartę (Gravis
> Ultrasound), która "odpoczywa" na mojej półce :-)
> Ciekawi mnie czy nie będzie to gryzło się wzajemnie?
> GUS-a używałbym pod DOS-em 6.22 a AWE64 pod DOS-em 6.22 i Windą 98.
> Oczywiście DOS-owy autoexec.bat i config.sys musiałby mieć wybór
> ładowania jednej z dwóch kart.
> Może ktoś ma podobne zestawienie to będę wdzięczny za wszelkie opinie.

Mam DOKŁADNIE te same dwie karty dźwiękowe i się nie gryzą.
GUS-a trzymam również tylko ze względu na demka. No i zastanawiam się co
będzie w przyszłości, gdy ISA wyjdzie już zupełnie z użycia.
Najlepiej chyba jest ustawić GUS-a na przerwania 7 i np. 11, a AWE na 5.
Autoexec i config nie muszą nic wybierać, dwie karty mogą działać
jednocześnie.

Sir David