Re: Dwie karty muzyczne w jednym kompie

Autor: Wagus (wagus_at_ae.katowice.pl)
Data: Tue 14 Dec 1999 - 02:36:31 MET

Użytkownik Sir David <adamd_at_box.zetobi.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:82nnnb$aic$1_at_box.zetobi.com.pl...
> Mam DOKŁADNIE te same dwie karty dźwiękowe i się nie gryzą.
> GUS-a trzymam również tylko ze względu na demka.

Ja również chcę zostawić GUSa właśnie z tego powodu. Zastanawiam się, czy,
gdy wyjście GUSa połączę z wejściem innej karty (np. Live), a będę
inicjalizował w DOSie tylko GUSa, czy wtedy ta druga karta będzie
transmitowała dźwięk z GUSa? (mimo braku jej inicjalizacji)

> No i zastanawiam się co
> będzie w przyszłości, gdy ISA wyjdzie już zupełnie z użycia.
> [...]

Dema pod Windowsa (a więc brak konieczności posiadania konkretnej karty),
Linuxa, akceleratory...
Cieszyć się, czy martwić...?

Zdrówka,

--