Dwie karty muzyczne w jednym kompie

Autor: xEmORpH (xemorph_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 09 Dec 1999 - 00:54:32 MET

Witam

Czy któryś z grupowiczów mógłby się wypowiedzieć na temat użytkowania
2 kart muzycznych w jednym komputerze?
Obecnie w moim kompie siedzi SB AWE64 ISA a chciałbym od czasu do
czasu odpalić demka na GUS-a a więc włożyć drugą kartę (Gravis
Ultrasound), która "odpoczywa" na mojej półce :-)
Ciekawi mnie czy nie będzie to gryzło się wzajemnie?
GUS-a używałbym pod DOS-em 6.22 a AWE64 pod DOS-em 6.22 i Windą 98.
Oczywiście DOS-owy autoexec.bat i config.sys musiałby mieć wybór
ładowania jednej z dwóch kart.
Może ktoś ma podobne zestawienie to będę wdzięczny za wszelkie opinie.

Z góry dziękuję !

Pozdrawiam

xEmORpH
Mariusz Czerniak