Re: Padly komputery w PKO BP wczoraj - aby pokazac jak bedzie 1.1.2000

Autor: Grzegorz SZYCHOWSKI (gszych_at_sgh.waw.pl)
Data: Wed 08 Dec 1999 - 19:57:59 MET

On Tue, 7 Dec 1999, Piotr wrote:

> moze zakonczmy juz ten watek bo jak widze moj zart nie byl do
> konca trafiony, MarekZ nawet powaznie sie na mnie zdenerwowal,
> ale wydaje mi sie, ze wyciaganie wszystkich pieniedzy z konta to
> zly pomysl, tym bardziej, ze problem y2k nie polega raczej na
> tym, ze pieniadze moga zniknac z banku (prawdopodobienstwo
> znikniecia jest chyba takie same jak w zwykly inny dzien), ale ze
> przez jakis czas moze nie byc dostepu, warto by wiec oszacowac
> ten czas z pewnym nadmiarem, zastanowic sie ile przez taki okres
> czasu moglibysmy wydac i po prostu wyciagnac pieniadze na
> [...]

Nie do konca. Bankomaty beda chodzic w sylwestra.

Chodzi o to, ze czesc klientow moze potraktowac proble y2k dla
bankow serii i zaczna wyciagac pieniodze z kont.
A cos takiego moze spowodowac upadek calego sektora bankowego,
nawet w przypadku gdy jeden tylko bank bylby zagrozony.

  **** http://akson.sgh.waw.pl/~gszych - Serdecznie zapraszam****
        Grzegorz "GERMI" Szychowski - GSzych_at_SGH.waw.pl