Re: Padly komputery w PKO BP wczoraj - aby pokazac jak bedzie 1.1.2000

Autor: Piotr (pierrek_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 07 Dec 1999 - 21:53:30 MET

jaśniej:
tysięcy,

>Ile moze wlezc do takiej ciezarowki?

moze zakonczmy juz ten watek bo jak widze moj zart nie byl do
konca trafiony, MarekZ nawet powaznie sie na mnie zdenerwowal,
ale wydaje mi sie, ze wyciaganie wszystkich pieniedzy z konta to
zly pomysl, tym bardziej, ze problem y2k nie polega raczej na
tym, ze pieniadze moga zniknac z banku (prawdopodobienstwo
znikniecia jest chyba takie same jak w zwykly inny dzien), ale ze
przez jakis czas moze nie byc dostepu, warto by wiec oszacowac
ten czas z pewnym nadmiarem, zastanowic sie ile przez taki okres
czasu moglibysmy wydac i po prostu wyciagnac pieniadze na
przezycie przez ten okres - takie jest moje stanowisko, a z
zartami na przyszlosc postaram sie uwazac, sorki