Zniknely dyski logiczne!!! :(((

Autor: Piotr Tomasz Biedacha (pbiedach_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Wed 08 Dec 1999 - 12:32:36 MET

Czy ktos zna sposob na odzyskanie danych bedacych na dyskach logicznych w
partycji rozszerzonej, ktore prawdopodobnie zostaly usuniete, lecz nadal
sa w fizycznej postaci na dysku. Problem spowodowal fdisk, ktory nie
widzac tych dyskow logicznych, zaczal sprawdzac spojnosc partycji
rozszerzonej.
Problem jest dosyc istotny dla mnie poniewaz mialem tam ok. 12GB danych,
na ktorych bardzo mi zalezy. Dlatego bede wdzieczny za kazda wskazowke

Piotr