Re: Zniknely dyski logiczne!!! :(((

Autor: Buniek (mbuniek_at_priv2.onet.pl)
Data: Wed 08 Dec 1999 - 13:17:03 MET

>Czy ktos zna sposob na odzyskanie danych bedacych na dyskach logicznych w
>partycji rozszerzonej, ktore prawdopodobnie zostaly usuniete, lecz nadal
>sa w fizycznej postaci na dysku. Problem spowodowal fdisk, ktory nie
>widzac tych dyskow logicznych, zaczal sprawdzac spojnosc partycji
>rozszerzonej.
>Problem jest dosyc istotny dla mnie poniewaz mialem tam ok. 12GB danych,
>na ktorych bardzo mi zalezy. Dlatego bede wdzieczny za kazda wskazowke

Nie gwarantuje sukcesu ale:

Partition Magic ma mozliwosc zmieniania
wielkosci partycji bez straty danych
moze zwiekszyc wielkosc partycji
pirminary do 100% pojemnosci dysku
Pozostaje pytanie czy system plikow to wciagnie
ewentualnie nadlozyc logiczna partycje i j rozciagnac

BUNIEK
ICQ - 14739964
GSM - 604 830 416
CB-RADIO -- 27.330Mhz BUNIEK BEMOWO
buniek_at_polbox.com & mbuniek_at_friko2.onet.pl