Re: dysk IBM DJNA 35152 - warto kupic?

Autor: mack (nospam_at_ek.univ.gda.pl)
Data: Wed 08 Dec 1999 - 00:23:28 MET

TOM <tmi_at_poczta.onet.pl> w artykule
news:cbO24.26814$Oo3.623778_at_news.tpnet.pl pisze...
> Cześć
> Znacznie lepszym rozwiazaniem wg mnie jest zakup dysku IBM
> DJNA-371350
> 2 Mb cache
> 7200 RPM
> 13,5 Gb

zdecydowalem sie w koncu wlsnie na ten dysk (mam tylko nadzieje, ze sie za
bardzo nie grzeje, bo moj kumpel ma Fujitsu 7200rpm i po godzinie pracy jego
twardziel jest tak goracy jak moj nigdy nie bywa po dzisieciu godzinach)

> Dysk IBM DJNA 351520
> 512 kb cache
> 5400 RPM
> 15,2 Gb

joz zaczynalem wierzyc w to ze ten dysk ma 512 kb cache, ale dzisiaj bylem u
kumpla i przejrzalem u niego chipa (sic!) i w dziale krotkie testy mozna
bylo przeczytac co nastepuje o djna-351520:
"Bufor [kb] : 2048"
wiem ze chip gazeta najwyzszych lotow nie jest ale dlaczego nagle wszyscy
powtarzaja cos co nie jest prawda
spisek czy co?

> Jeśli chcesz to napisz na priva, podam ci Warszawskie namiary firmy od
> której kupiłem taki dysk całkiem nowy i z całą pewnością posiadający
>100% 3 letnią gwarancję.

dzieki ale jestem z gdanska wiec do warszawy po dysk to troche za daleko
zeby jechac.
znam sklep w 3-miescie gdzie mozna kupic djna-371350 za ok. 780 zl

pozdrawiam
mack