Odp: dysk IBM DJNA 35152 - warto kupic?

Autor: TOM (tmi_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 06 Dec 1999 - 13:42:48 MET

Cześć

Dysk IBM DJNA 351520
512 kb cache
5400 RPM
15,2 Gb

Znacznie lepszym rozwiazaniem wg mnie jest zakup dysku IBM DJNA 371350

2 Mb cache
7200 RPM
13,5 Gb

jest co prawda nieco mniejszy ale ma lepsze parametry
raczej nie kupuj na giełdzie, jeśli już kupujesz to dobrze go obejżyj gdyż
"Polak potrafi" i widziałem takie dyski z mocno podejżanymi naklejkami (po
naprawie, albo dysk z innymi parametrami i przeklejoną nalepką), a gwarancja
też nie budziła mojego zaufania.
Jeśli chcesz to napisz na priva, podam ci Warszawskie namiary firmy od
której kupiłem taki dysk całkiem nowy i z całą pewnością posiadający 100% 3
letnią gwarancję.

Pozdrowienia
TM

Użytkownik mack <nospam_at_ek.univ.gda.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:82dpau$nmc$1_at_korweta.task.gda.pl...

> Krzysztof Czuryło <krzycz2_at_SPAM.poczta.KILLER.onet.pl> w artykule
> news:38464fe5_at_news.vogel.pl pisze...
> 2MB
IBM-a).