Odp: dysk IBM DJNA 35152 - warto kupic?

Autor: TOM (tmi_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 08 Dec 1999 - 10:27:22 MET

Witam

Nie jestem zdziwony podawaniem przez chip nieprawdziwych informacji, cóż
zdarza się i to nie tylko im;
przypuszczam, że robią to raczej przez pomyłkę.

W określaniu parametrów sprzętu radziłbym kierować się danymi umieszczanymi
na stronach www producenta sprzętu, co pozwoli uniknąc wielu przykrych
niespodzianek.

Chciałbym zakończyć dyskusję na temat prametrów dysków IBM wobec czego
przytoczę trochę informacji pochodzących ze strony
producenta.(http://www.storage.ibm.com/hardsoft/diskdrdl/desk/2522data.htm)

Rodzina dysków Deskstar 25GP
składa się z

    DJNA-352500/ 352030/ 351520/ 351010
    wszystkie 5200 RPM i 2Mb/512Kb cache

        tylko DJNA-352500 i DJNA-352030 posiada 2Mb cache

        dysk IBM DJNA-351520 i IBM DJNA-351010 posiada 512 kb cache

    czyli Dysk IBM DJNA 351520
                512 kb cache
                5400 RPM
                15,2 Gb

Dysk na który się zdecydowałeś pochodzi z rodziny Deskstar 22GXP
, która składa się z

    DJNA-372200/ 371800/ 371350/ 370910
    7200 RPM i bez wyjątku 2Mb cache

Mam nadzieję, że nie zanudziłem.

PS.
Co do temperatury nie mam żadnych zastrzeżeń

Pozdrawiam

TM

Użytkownik mack <nospam_at_ek.univ.gda.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:82l03v$epl$1_at_korweta.task.gda.pl...