Re: S3 - zjadanie liter w Win

Autor: Muad'Dib (mbartoszek_at_controlp.tarnow.pl)
Data: Wed 08 Dec 1999 - 07:28:10 MET

kamil wrote:

> Mam dokladnie to samo. Zauwazylem, ze problem pojawia sie praktycznie tylko
> w wysokich rozdzielczosciach - czesto w 1280x1024 (16M), czasem w 1024x768
> (24M). Przyczyna sa zazwyczaj programy tekstowe - Internet News (prawdziwy
> killer - na 10 uruchomien 7 konczy sie zwisem czcionek) i Mirc, rzadziej
> Word i Excel. Zazwyczajma to zwiazek z szybkim przesunieciem duzej ilosci
> tekstu.

Problem jest jak widze ogolny, bo ja tez go doswiadczam. Jednak w
calkiem
innych okolicznosciach. Dzieje mi sie tak tylko gdy przyjde do grafiki
24 bit (normalnie mam 16bit). W szczegolnosci gdy uruchamiam
Paint Shop Pro. Wtedy jest pewne, ze za kilka minut zamiast
liter bedzie sieczka. Nie pomaga zmiana czestotliwosci odswiezania.
Nie wiem co jest grane.
Pozdrawiam.
Muad'Dib